Mijn PolissenHeeft u uw verzekering afgesloten bij NH1816 Verzekeringen en bent u in het bezit van een Smartphone? Dan kunt u uw verzekeringen regelen zonder gedoe met de VerzekeringsApp van de NH1816. Heeft u een wijziging op uw lopende verzekeringen bijvoorbeeld een autowijziging dan kunt u deze ook via Whatsapp aan ons doorgeven door vermelding van uw kenteken en meldcode op nummer 06-53476020.

Functies & informatie

Alle gemak en informatie via de VerzekeringsApp, krijg meer inzage in uw polissen en verzekeringsinformatie:

  • Duidelijke informatie over uw verzekeringen
  • Uw actuele polisvoorwaarden direct beschikbaar
  • Altijd uw groene kaart binnen handbereik
  • Snel contact met ons kantoor
  • 24/7 beschikbaar
  • Voor veel verzekeringen kan direct een schade gemeld worden
  • U krijgt uitgebreide tips om schade te voorkomen
  • Vind snel en makkelijk een reparateur in de buurt

Download de App hier voor iOS & Android

Maak het uzelf makkelijk met de VerzekeringApp. Download of update de App GRATIS voor uw smartphone of tablet via de AppStore of Google Play.

We wensen u veel gebruiksgemak met de nieuwe VerzekeringApp. Heeft u vragen of wilt u advies over uw verzekeringen, gebruik de app of bel naar 033-2451639.

Klantdossier Van Wijnen:

Via de link Klantdossier kunt in inloggen en uw eigen gegevens bekijken, wijzigen doorgeven en schade melden. Hiervoor kunt u bij ons inloggegevens opvragen. Stuur dan een email naar dossier@vanwijnenassurantien.nl en wij sturen u uw aanmeldcode en wachtwoord z.s.m. toe.

Klantdossier

Downloads
Schade melden:

Heeft u schade? Dan zijn wij er voor u.......

U kunt de schade melden door een ingevuld schadeformulier, eventueel te downloaden hierboven, het liefst de schade binnen 3x 24 uur na het ontstaan van de schade met bewijsstukken naar ons kantoor op te sturen, mailen en/of via klantdossier aan ons te melden.

Denkt u hierbij aan:

  • Aankoopnota's/reparatienota's
  • Procesverbaal/kopie aangifte politie
  • Foto's van het schadegeval
  • Getuigenverklaringen
  • Doktersverklaring ( bij reis-en annuleringsschade)
  • Boekingsnota's ( bij reis-en annuleringsschade)

Mochten wij naar aanleiding van de gemelde schade nog vragen hebben dan nemen contact met u op. Wanneer wij de schade niet zelf mogen afhandelen zullen wij er zorg voor dragen dat de schademelding bij de juiste verzekeringsmaatschappij terecht komt. Uiteraard houden wij u op de hoogte van de stand van zaken.

Bent u voor rechtsbijstand verzekerd dan kunt u uw claim telefonisch of online rechtstreeks bij de desbetreffende verzekeringsmaatschappij melden. U krijgt dan gelijk juridisch advies.

  • Arag rechtsbijstand 033-4342350
  • DAS rechtsbijstand 0900-1720 ( 0,80 p/m)

Heeft u hulp nodig bij het invullen van uw schadeformulier? Wij helpen u graag.

Polisvoorwaarden:

PolisDe polisvoorwaarden van de NH1816 verzekeringen kunt u via de link hieronder vinden. Lopen u verzekeringen via een andere maatschappij of kunt u de juiste voorwaarden niet vinden? Neem dan contact met ons op zodat wij u hiermee verder kunnen helpen.