T: 033-2451639 E: info@vanwijnennijkerk.nl
Vrijheidslaan 7, 3861JB Nijkerk

U bent hier :

Mijn polissen

PolisHeeft u uw verzekering(en) afgesloten bij NH1816 Verzekeringen en bent u in het bezit van een CombipolisPas met inloggegevens, volgt u dan de link "Mijn Polissen" en login met uw gegevens welke vermeld staan op uw pas. Wanneer u niet in het bezit bent van een CombipolisPas dan kunt u contact met ons opnemen zodat wij u deze alsnog kunnen toesturen.

Waar kunt u de CombipolisPas voor gaan gebruiken?

Service & dienstverlening
De pas is de sleutel tot service en dienstverlening bij uw Nh1816 verzekeringen.

  1. Moet er bij een noodsituatie, bijvoorbeeld na een ongeval, dringend hulp verleend worden, dan belt u de Nh1816 Hulpdienst, dag en nacht bereikbaar op telefoonnummer +31 (0)881121816;
  2. Heeft u een Nh1816 >doorlopende reisverzekering? Dan belt u bij een noodsituatie ook dit nummer.

Is noodhulp niet nodig maar wilt u hulp bij het melden of bij de afwikkeling van een schade? Of heeft u een vraag of wenst u advies over uw verzekeringen? Bel ons! Ons telefoonnummer staat op de pas vermeld.

Groene kaart

Als uw motorrijtuig bij Nh1816 Verzekeringen is verzekerd, dan is de pas ook uw groene kaart. Neem de pas daarom altijd mee als u met de auto of motor naar het buitenland gaat.

Wanneer is de groene kaart wel en niet geldig?

De groene kaart geldt in de landen die niet op de achterkant van de pas zijn doorgekruist! Gaat u naar of komt u door een of meer van de doorgekruiste landen (zie ook de achterkant van deze brief)?

  1. Dan geldt in die landen de polispas NIET als groene kaart in verband met de grenscontrole daar op het bezit van een papieren groene kaart. Neem contact op met uw verzekeringsadviseur en die verstrekt u een papieren groene kaart. Het telefoonnummer van uw adviseur staat op de polispas vermeld.
  2. Is uw motorrijtuig bij een andere maatschappij dan Nh1816 verzekerd? Dan is de groene kaart achterkant van de pas niet voor u van toepassing. Wij vermelden dat op de voorkant van de pas.
  3. Bent u in het bezit van een caravan dan dient u voor verschillende Europeesche landen in het bezit te zijn van een aparte groene kaart welke aangevraagd dient te worden op de polis van het trekkende voertuig.
Geen papieren rompslomp meer

Op de website van uw verzekeringsadviseur raadpleegt u het online polisdossier ‘Mijn Polissen’! Daar heeft u 24/7 toegang tot alle informatie over uw schadeverzekeringspakket. Deze informatie is ook beschikbaar voor smartphone en tablet. Ga naar de AppStore of naar Google Play en download de VerzekeringApp. De toegang is beveiligd. Het pasnummer op uw polispas is de gebruikersnaam en de combinatie erachter uw wachtwoord.

Klantdossier:

Via de link Klantdossier kunt in inloggen en uw eigen gegevens bekijken, wijzigen doorgeven en schade melden. Hiervoor kunt u bij ons inloggegevens opvragen. Stuur dan een email naar dossier@vanwijnenassurantien.nl en wij sturen u uw aanmeldcode en wachtwoord z.s.m. toe.

Klantdossier

Schade melden:

Heeft u schade? Dan zijn wij er voor u.......

U kunt de schade melden door een ingevuld schadeformulier, eventueel te downloaden hierboven, het liefst de schade binnen 3x 24 uur na het ontstaan van de schade met bewijsstukken naar ons kantoor op te sturen, mailen en/of via klantdossier aan ons te melden.

Denkt u hierbij aan:

  • Aankoopnota's/reparatienota's
  • Procesverbaal/kopie aangifte politie
  • Foto's van het schadegeval
  • Getuigenverklaringen
  • Doktersverklaring ( bij reis-en annuleringsschade)
  • Boekingsnota's ( bij reis-en annuleringsschade)

Mochten wij naar aanleiding van de gemelde schade nog vragen hebben dan nemen contact met u op. Wanneer wij de schade niet zelf mogen afhandelen zullen wij er zorg voor dragen dat de schademelding bij de juiste verzekeringsmaatschappij terecht komt. Uiteraard houden wij u op de hoogte van de stand van zaken.

Bent u voor rechtsbijstand verzekerd dan kunt u uw claim telefonisch of online rechtstreeks bij de desbetreffende verzekeringsmaatschappij melden. U krijgt dan gelijk juridisch advies.

  • Arag rechtsbijstand 033-4342350
  • DAS rechtsbijstand 0900-1720 ( 0,80 p/m)

Heeft u hulp nodig bij het invullen van uw schadeformulier? Wij helpen u graag.

Polisvoorwaarden:

PolisDe polisvoorwaarden van de NH1816 verzekeringen kunt u via de link hieronder vinden. Lopen u verzekeringen via een andere maatschappij of kunt u de juiste voorwaarden niet vinden? Neem dan contact met ons op zodat wij u hiermee verder kunnen helpen.

Stel uw vraag