Mijn PolissenHeb jij je verzekering afgesloten bij NH1816 Verzekeringen en ben je in het bezit van een Smartphone? Dan kun je jouw verzekeringen regelen zonder gedoe met de VerzekeringsApp van de NH1816 via de link www.verzekeringapp.nl kunt u deze app eenvoudig downloaden.

We wensen je veel gebruiksgemak met de nieuwe VerzekeringApp. Heb je vragen of wil je advies over je verzekeringen, gebruik de app of bel naar 033-2451639.

Heb je een wijziging op je lopende verzekeringen bijvoorbeeld een autowijziging dan kun je deze ook via Whatsapp aan ons doorgeven door vermelding van je kenteken en meldcode op nummer 06-53476020.

Functies & informatie

Alle gemak en informatie via de VerzekeringsApp, krijg meer inzage in je polissen en verzekeringsinformatie:

  • Duidelijke informatie over jouw verzekeringen
  • Je actuele polisvoorwaarden direct beschikbaar
  • Altijd je groene kaart binnen handbereik
  • Snel contact met ons kantoor
  • 24/7 beschikbaar
  • Voor veel verzekeringen kan direct een schade gemeld worden
  • Je krijgt uitgebreide tips om schade te voorkomen
  • Vind snel en makkelijk een reparateur in de buurt

Download de App hier voor iOS & Android

Maak het jezelf makkelijk met de VerzekeringApp. Download of update de App GRATIS voor je smartphone of tablet via de AppStore of Google Play.

We wensen je veel gebruiksgemak met de nieuwe VerzekeringApp. Heb je vragen of wil je advies over je verzekeringen, gebruik de app of bel naar 033-2451639.

Klantdossier Van Wijnen:

Via de link Klantdossier kun je inloggen en je eigen gegevens bekijken, wijzigingen doorgeven en schade melden. Hiervoor kun je bij ons inloggegevens opvragen. Stuur dan een email naar dossier@vanwijnenassurantien.nl en wij sturen je jouw unieke aanmeldcode en wachtwoord z.s.m. toe.

Klantdossier

Downloads
Schade melden:

Heeft u schade? Dan zijn wij er voor u.......

U kunt de schade melden door een ingevuld schadeformulier, eventueel te downloaden hierboven, het liefst de schade binnen 3x 24 uur na het ontstaan van de schade met bewijsstukken naar ons kantoor op te sturen, mailen en/of via klantdossier aan ons te melden.

Denkt u hierbij aan:

  • Aankoopnota's/reparatienota's
  • Procesverbaal/kopie aangifte politie
  • Foto's van het schadegeval
  • Getuigenverklaringen
  • Doktersverklaring ( bij reis-en annuleringsschade)
  • Boekingsnota's ( bij reis-en annuleringsschade)

Mochten wij naar aanleiding van de gemelde schade nog vragen hebben dan nemen contact met u op. Wanneer wij de schade niet zelf mogen afhandelen zullen wij er zorg voor dragen dat de schademelding bij de juiste verzekeringsmaatschappij terecht komt. Uiteraard houden wij u op de hoogte van de stand van zaken.

Bent u voor rechtsbijstand verzekerd dan kunt u uw claim telefonisch of online rechtstreeks bij de desbetreffende verzekeringsmaatschappij melden. U krijgt dan gelijk juridisch advies.

  • Arag rechtsbijstand 033-4342350
  • DAS rechtsbijstand 0900-1720 ( 0,80 p/m)

Heeft u hulp nodig bij het invullen van uw schadeformulier? Wij helpen u graag.

Polisvoorwaarden:

PolisDe polisvoorwaarden van de NH1816 verzekeringen kunt u via de link hieronder vinden. Lopen u verzekeringen via een andere maatschappij of kunt u de juiste voorwaarden niet vinden? Neem dan contact met ons op zodat wij u hiermee verder kunnen helpen.